donderdag 15 november 2012

Instagram

Nadat ik een zeer positieve recentie van Instagram had gelezen heb ik de app maanden geleden op mijn 1Pad gezet. Maar ik heb nog de eerste iPad, die kan geen foto's maken. Sinds een paar maanden heb ik voor mijn werk een smartphone: dat ik ooit zonder kon.... Zo makkelijk foto's en filmpjes te maken! Tot dan toe maakte ik alleen foto's tijdens vakanties maar ik merk nu hoe leuk het is om via Whatsapp foto's te sturen, zo makkelijk ook. Een beeld zegt toch vaak meer dan (1000?) woorden. En ik lees dat Robert de Jong ideeen heeft over gebruik van Instagram in de bibliotheek: hiervoor leden inzetten lijkt mij ook een prima aanpak. In het kader van de 100-Talenten (amateur)fotografen inzetten bij (jeugd)activiteiten. Instagram biedt mij de mogelijkheid Barack Obama ook in beeld te volgen: I like !

1 opmerking: